Welkom op mijn reisblog!!

6 november 2013 - Dordrecht, Nederland

Hallo,

Welkom op mijn reisblog. Voor, tijdens en na mijn stage op Curaçao houd ik jullie via deze reisblog op de hoogte van al mijn belevenissen. Van december tot en met april ga ik stage lopen bij duikschool Caribbean Sea Sports op Curaçao.

Tijdens deze stage verblijf ik met vijf klasgenoten in Casa Ed in de Nijmegenstraat. Ik vertrek op dinsdag 26 november om 10:20 uur vanaf Rotterdam airport. Vanaf daar is het een klein uurtje vliegen naar Londen waar ik op de aansluitende vlucht naar Miami stap. Eenmaal in Miami aangekomen duurt het ongeveer 23 uur voordat ik met de laatste vlucht naar de eindbestemming Curaçao mag vliegen.

Op 5 mei, Bevrijdingsdag, vlieg ik terug richting Nederland. Onderweg stap ik over in Miami om vanuit daar door te vliegen naar 'The big Apple': New York City. Daar verblijf ik vijf dagen waarna ik dan toch echt terugkeer naar huis met een overstap in Londen.

Tijdens mijn reis houd ik jullie regelmatig op de hoogte van mijn ervaringen. Nieuwe reisverslagen, foto's en video's zullen dan op mijn reisblog verschijnen. http://www.bjornvandenbroek.reislogger.nl

Bjorn

1. Jeppe:
    6 november 2013
    Ik zal je blog regelmatig lezen. Veel plezier daar en maak er wat van. Niet te veel BBQ-en langs de weg anders worden de boswachters boos. Of is dat nou ergens anders? Take care, Jeppe.
  2. Chris van den broek:
    Ha die Bjorn.
    Ziet er allemaal professioneel uit hoe jij dit hebt opgezet, maar dat past natuurlijk ook wel bij jou.
    Lekker je gang gaan en laten gaan dan komt t goed.
    Mooie omgeving daar want ik neem aan dat een van die gekleurde huisjes van jou is?
    Veel plezier en wij lezen je avonturen wel.

grt uit gorinchem
  3. Chan:
    Hey neefje!
    Goed bezig, ik ben trots op je :)
    En we gaan die avonturen van je lezen hier!!

Heel veel plezier alvast!!
  4. Jan Boers:
    7 november 2013
    Heb het eerste verhaal al uitgeprint.
    Ik zal er een boekje van maken.
    Veel succes,Gr.Opa Jan
  5. Jolanda pijn:
    7 november 2013
    Leuk ik ga je zeker volgen
  6. Leny blom:
    7 november 2013
    leuk bjorn ga het helemaal volgen succes he
  7. Ingrid Koedood:
    9 november 2013
    Hallo Bjorn, veel succes met de voorbereidingen!
    Voor een slaapplek in NY kijk dan even op airbnb. Je hebt er ook een app van.

Groet, Ingrid
  8. Berry:
    9 november 2013
    Hoi Bjor,

Veel plezier en vooral veel genieten.

grt. Lian en Berry
  9. Krystel:
    15 november 2013
    Leuk Bjorn!

We gaan je volgen hier bij Talisman!

Krystel
  10. Fred:
    25 november 2013
    Bjorn,

Goede reis morgen !

veel plezier en succes op dat warme eiland.

Fred, Patricia, Jarno en Esmee
  11. Ed:
    27 november 2013
    Hoi Bjorn,

Veel plezier en geniet ervan!

Groet,
    Ed
  12. Evert Sybesma:
    29 november 2013
    Hoi Bjorn,
    Waarschijnlijk ben je nu al op Curacao. Heb je nog wat kunnen bekijken in Miami en heb je een goede reis gehad? Nou dit is nou de tropen. Dus poco poco, amigo! Ik ga je blog volgen.

Groetjes en veel plezier!
    Evert
  13. Marjo Holster:
    2 december 2013
    Hoi Bjorn,
    Heb dit adres van je reisblog van je moeder gehad, ben gelijk begonnen met lezen, vindt het leuk om je te blijven volgen.
    Heel veel plezier daar maar dat gaat vast wel lukken.

Groetjes
  14. Richard van der Werff:
    22 december 2013
    Hee mooi Bjorn , ik heb je blow gelezen en blijf je volgen
    Groet Rich